הנחות באתר 20% 30% על קולקצית 2023 על רוב האתר
משלוח חינם מתעדכן אוטומטית בקנייה מעל 600 ₪.

שמלת בגד ים

הקיץ מגיע ואיתו הדילמה הקבועה- מה ללבוש בים או בבריכה? חשוב לך ללבוש בגד שיהיה צנוע אך מצד שני שהצניעות לא תבוא על חשבון הנוחות והנראות שלו? שמלת בגד ים היא אחד הפריטים הכי חשובים שיהיו בארון שלך!

בגד ים שמלה יכול להגיע במגוון צבעים, גזרות וצורות וגם באורכים שונים. בין אם את מתלבשת באופן קצר יותר ובין אם את מעדיפה בגד ים שהוא שמלה צנועה לחלוטין, תוכלי למצוא את מה שאת מחפשת ויענה על הדרישות שלך באופן הטוב ביותר.

יש לנו בגדי ים עם שרוולים קצרים, 3/4 וארוכים ושמלות בגד ים שיכולות להיראות כמו שמלה אמיתית, כאשר ההבדל היחיד הוא החומר ממנו עשויות שמתאים ללבישה לים. יש לנו גם בגדי ים שיכולים להיראות ממש כמו בגד ים אמיתי, רק בגרסה הצנועה יותר שלו.

ניתן לרכוש גם שני חלקים נפרדים של בגד ים צנוע, כך שתוכלי להתאים לעצמך חצאית וחולצה שמשתלבים ונותנים מראה קיצי ושיקי.

בגד ים צנוע יגרום לך להרגיש טוב יותר עם עצמך בים או בבריכה. לא תצטרכי להתפשר על המראה שלך ולהרגיש שאת לובשת סחבות כדי ללכת לים ולהישאר צנועה. תוכלי להסתובב בקלילות, נוחות וחן.

שמלת בגד ים, בשונה משמלה אחרת שתלכי איתה לים, לא תתמלא במים ותיספג, לא תאבד את המראה שלה לאחר שהייה של מספר דקות במים ולא תדהה, תתלכלך ותאבד צורה לאחר מספר שעות של שימוש כזה. היא תשמש אותך לזמן רב ותמיד תיראי בה טוב.

את יכולה לרכוש סט אחד או יותר של שמלת בגד ים ובכך ליהנות מאפשרות הבחירה והיכולת לגוון, ולא ללכת כל פעם לים או לבריכה עם אותה התלבושת בדיוק.

סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.




0
נגישות
depo 25 bonus 25 slot thailand slot deposit dana slot pulsa sbobet idn poker slot dana depo 10 bonus 10 mahjong ways https://enjoycolorlife.com/
התחילי צ'אט
1
צריכות עזרה?
היי, ברוכים לאתר "הדסה אייש"
איך אוכל לעזור?, השאירו לי הודעה בלחיצה על הכפתור צא'ט למטה...