הנחות באתר 20% 30% על קולקצית 2023 על רוב האתר
משלוח חינם מתעדכן אוטומטית בקנייה מעל 600 ₪.

 

בגד ים צנוע לילדות

פעמים רבות הורים מוצאים את עצמם עומדים מול קולקציות בגדי הים העצומות של כל החנויות המובילות, ומתקשים למצוא בגד ים שיתאים לילדה שלהם והם ירגישו איתו בנוח. בגדי הים הקונבנציונליים מכילים מעט בד יחסית והורים רבים שמקפידים על לבישת בגדים צנועים פחות או יותר יעדיפו שהילדות שלהם לא ילבשו אותם, בגלל שרוב הזמן לא מתלבשים בבגדים כאלו- ודווקא בים מותר?

בגדי ים צנועים לילדות עונים בדיוק על הפער הזה. הם מאפשרים לכל בת ולכל הורה להרגיש איתם בנוח ושהם מתאימים לקו הלבוש של הבית.

אפשר לחשוב שאם מדובר בבגד ים צנוע הוא יהיה בהכרח כבד, כהה, עגמומי וכזה שעיקר תפקידו הוא להיות צנוע ופחות להיות בגד נוח לים. אולם, זו מחשבה מוטעית.

בגדי ים צנועים כבר מזמן אינם חלוק רחב וחסר צורה אלא מגיעים במגוון גזרות, צורות וסגנונות, כך שכל אחת תרגיש איתם בנוח. גם בגדי ים צנועים לילדות עונים על הדרישה הזו ומאפשרים לילדות שלכם ללכת לים או לבריכה ולהרגיש יפות, קלילות ומשוחררות, מבלי להרגיש שבגד הים מעמיס עליהן או מכביד.

בגד ים צנוע יאפשר לילדה שרגילה להתלבש בצניעות להיות יותר נינוחה ובטוחה בחוף הים, שכן היא תהיה לבושה בצורה שהיא רגילה אליה ולא באופן שהיא רגילה לחשוב עליו כאסור או לא מתאים.

בגדי ים צנועים מגיעים במגוון הדפסים, צבעים וגזרות כך שכל ילדה תוכל למצוא את בגד הים היפה בעיניה והנוח בשבילה, מבלי שתצטרך להתפשר על הנראות או הנוחות מטעמי צניעות. אם היא מעדיפה בגד ים עם חצאית, מכנס או אפילו שמלה- הכל קיים ובמגוון צבעים ומידות כדי לאפשר לכל ילדה להרגיש בטוב עם עצמה.

סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.




0
נגישות
depo 25 bonus 25 slot thailand slot deposit dana slot pulsa sbobet idn poker slot dana depo 10 bonus 10 mahjong ways https://enjoycolorlife.com/
התחילי צ'אט
1
צריכות עזרה?
היי, ברוכים לאתר "הדסה אייש"
איך אוכל לעזור?, השאירו לי הודעה בלחיצה על הכפתור צא'ט למטה...