הנחות באתר 20% 30% על קולקצית 2023 על רוב האתר
משלוח חינם מתעדכן אוטומטית בקנייה מעל 600 ₪.

בגדי ים צנועים לבנות

בגדי ים צנועים לבנות הם פתרון מעולה לכל מי שרוצה ללכת לים או לבריכה ולהרגיש בנוח עם עצמה ועם הגוף שלה, מבלי ללבוש בגדים חשופים יותר ממה שהיא רגילה ובלי להרגיש חוסר נוחות בגלל לבישת משהו שלא רגילים אליו.

בגדי ים צנועים מגיעים במגוון אורכים וסגנונות, כך שכל אחת יכולה למצוא בגד ים צנוע שמתאים לאיך שהיא מתלבשת ביום יום, או לאיך שהיא רוצה להתלבש כשהיא הולכת לים. האורכים יכולים לנוע מחצאיות ממש ארוכות ועד חצאיות מיני עם טייץ מתחת. השרוולים משתנים גם כן וכמובן שגם פתחי החולצה- וכך כל אחת יכולה למצוא את מה שמתאים לה והיא מרגישה איתו בנוח.

גזרות של בגדי ים צנועים משתנות גם כן, ישנם בגדי ים צנועים בגזרה צמודה יחסית ומצד שני וכאלו שרפויים מאוד- וגם זה נעשה כדי לאפשר לכל אחת למצוא את בגד הים שהיא מרגישה בו בנוח.

הצבעים יכולים להיות צבעוניים ושמחים וליצור אווירה קיצית ושיקית. מי שפחות מעוניינת לבלוט יכולה למצוא בגדי ים סולידיים יותר ובצבעים רגועים.

ההבדל בין בגד ים שלם לבנות לבגד ים צנוע הוא גדול מאוד. מישהי שרגילה להתלבש בצניעות לא תרגיש בנוח עם בגד ים שלם, שכן הוא משאיר את רוב הכתפיים, הזרועות והרגליים חשופים. בגד ים צנוע לעומת זאת יכול בקלות להוות כיסוי מלא או חלקי גם לאזורים האלו, כפי שפירטנו.

בגד ים צנוע יכול להתאים לכל אחת בכל מידה, וכל אחת תהנה ללכת איתו ולהרגיש עוצמתית, יפה וקיצית מבלי להתפשר על עקרונות הצניעות שלה. הוא עשוי מבד נוח שמתאים במיוחד לים ולא יאבד מצורתו או מהמראה שלו אחרי כמה לבישות או כניסות לים.

סגור
התחבר
סגור
סל קניות (0)

אין מוצרים בסל הקניות. אין מוצרים בסל הקניות.




0
נגישות
depo 25 bonus 25 slot thailand slot deposit dana slot pulsa sbobet idn poker slot dana depo 10 bonus 10 mahjong ways https://enjoycolorlife.com/
התחילי צ'אט
1
צריכות עזרה?
היי, ברוכים לאתר "הדסה אייש"
איך אוכל לעזור?, השאירו לי הודעה בלחיצה על הכפתור צא'ט למטה...