כיצד ניתן לבצע הזמנה?
ניתן לבצע הזמנות באתר ולהתייעצות בפלאפון במספר 0549531455
האם ישנה אחריות?
אנו עושות את מירב המאמצים לתת לך את המוצר האיכותי והעמיד ביותר. עם זאת, בגדי הים הינם מוצר שמתבלה לאורך הזמן, במיוחד בתנאי כלור, שמש מרובה וכו’.
לכן החברה לא נותנת אחריות על בגדי הים.
במידה וחודשיים מיום קניית בגד הים נתקלת בבעיה יוצאת דופן, תוכלי לשלוח את המוצר לנקודת המכירה הראשית של החברה, בצירוף חשבונית ותאריך קנייה ונבדוק את העניין באופן פרטני.
האם ניתן לבצע תיקונים ושינויים?
הדסה מספקת בכל שנה לקראת עונת הקיץ דגמים חדשים.
הדגמים מותאמים במיוחד לצרכים שלנו כנשים, צנועות, מחמיאים ונוחים.
וכן פתחתי רוכסן נסתר שיהיה נוח לכל אישה מניקה, וכן כל אישה תוכל לפתוח את הרוכסן ע”פ רצונה והשקפתה.
לציין כי יש פטנט סגירה בין הרגליים (טיק טק) למנות מהחצאית לעלות במים.
ישנן לקוחות שרוצות התאמות מסויימות של פריט. ולכן, הדסה במומחיותה תופרת מקצועית ומנוסה המבצעת תיקונים פרטניים של מידות והתאמות אישיות של הפריטים. (שינויים אישיים בתוספת תשלום).
מהם תנאי הביטול וההחזרה?
החלפה – במידה ובגד הים אינו מתאים מסיבה כלשהי, תוכלי להחליפו תוך 14 יום מיום הרכישה. מעבר לזמן זה לא נוכל להחליף את הפריט.
* על הפריט להיות בשלמותו, מבלי שנעשה בו שום שימוש, באריזתו המקורית כולל תויות. תקבלי החזר כספי מלא פרט לעלויות משלוח.
* את הפריט יש לשלוח בדואר רשום, בשביל לוודא שיגיע אלינו.
במידה והזמנת פריט דרך האתר, ואת מעוניינת לבטל אותו או להחליף לפריט אחר, צרי איתנו קשר דרך האתר.
או לנוחיותך , הביא ישירות למשרדנו בירושלים ניתן להגיע להחזרות והחלפות בתיאום מול המשרד בטלפון 0549531455
*יש אחריות על מוצר פגום והוא יוחלף מידית למוצר תקין.
האם אתם מבצעים משלוחים לחו"ל?
כן, צרי קשר עם משרדינו בטלפון 0549531455
האם מבצעים מכירות בסיטונאות?
כן, לסיטונאות צרי קשר במספר 0584007733- אלון.
