הנחות באתר 20% 30% על קולקצית 2023 על רוב האתר
משלוח חינם מתעדכן אוטומטית בקנייה מעל 600 ₪.

מדיניות משלוחים והחזרות

ביטול עיסקה על ידי המשתמש באתר
1.החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק ובהתאם לאמצעי התשלום בו בוצעה. העסקה החזר כספי לכרטיס האשראי יוחזר אח ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי וככל שהלקוח שילם דמי משלוח סכום זה לא יוחזר עם ביטול העסקה.
 
2.ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר או המוצרים ללקוחה לא יגרום חיוב נוסף והאתר יחזיר ללקוחה את הסכומים ששילמה בגין העסקה. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק.
 
3. הלקוחה רשאית לבטל עסקה בהתאם לחוק בדרכים שלהלן בטלפון,בדואר אלקטרוני, על הלקוחה לפרט את שמה ומספר ההזמנה.
 
4.לקוחה רשאית לבטל עסקה ולקבל החזר כספי החל מיום עשיית העסקה ועד 14 יום מיום קבלת ההזמנ, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה כנדרש על פי חוק לפי המאוחר בינהם.
הלקוחה תהיה רשאית לבחירתה להחזיר את המוצרים באחת הדרכים הבאות: דואר ישראל,החזרה למשרד העסק בירושלים בתאום מראש.
 
5.אדם עם מגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה לפי המאוחר בינהם.
העסק יהיה רשאי לבקש מהלקוחה שהחיל תעודה כמפורט בחוק המוכיחה כי היא אדם עם מוגבלות, אזרחית וותיקה או עולה חדשה לפי העניין.
 
6.בכל מקרה לא ישא העסק באחריות כלשהי שהעלות במסגרתה עולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
 
7.העסק אינו אחראי לשימוש שתעשה הלקוחה ו/או המזמינה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות  הוראות הכביסה ו/או כל הוראה אחרת הנוגעת לשימוש במוצרים.
 
8. הלקוחה  תבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ויודיע לעסק אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שמופיעה באתר.
 
9. במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפריטים אשר נמסרו לצרכן בנוגע או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע יחזיר העסק בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול את אותו חלק מהמחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן בגין המומר הפגום תבטל את החיוב בשל העסקה,תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהצרכן.
 
10.לקוחה רשאית לבטל את העסקה החזר כספי החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מקבלת ההזמנה, או מיום קבלת פרטי העסקה הנדרש על פי חוק, לפי המאוחר מביניהם.
 
11.הלקוחה תהיה רשאית לבחירתה להחזיר את המוצרים באחת הדרכים הבאות: דואר ישראל, החזרה למשרדי החברה בירושלים בתאום מראש.
 
12.במקרה של ביטול שלא עקב אי התאמה כהגדרתה להלן, תחזיר החברה בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידיד הצרכן תבטל את החיוב בשל העסקה תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ותקבע דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר נושא החוזה או העסקה או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם. במידה ותבחר הלקוחה בקבלת זיכוי לרכישה באתר שווי הזיכוי יהיה שווה לסכום המקורי ששולם ללא נכוי.
 
13.המשתמש יבדוק את המוצר מייד עם קבלתו ויודיע לחברה אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שמופיעה באתר.
 
Close
Sign in
Close
Cart (0)

لا توجد منتجات في سلة المشتريات. لا توجد منتجات في سلة المشتريات.




0
Accessibility
depo 25 bonus 25 slot thailand slot deposit dana slot pulsa sbobet idn poker slot dana depo 10 bonus 10 mahjong ways https://enjoycolorlife.com/
התחילי צ'אט
1
צריכות עזרה?
היי, ברוכים לאתר "הדסה אייש"
איך אוכל לעזור?, השאירו לי הודעה בלחיצה על הכפתור צא'ט למטה...